TÜBİTAK Desteği Alan Projeler
TÜBİTAK 2209-A desteğiyle yürütülen ve Yürütücülüğünü Aslı Ağun’un, danışmanlığını Dr. Gökhan Hınız’ın üstlendiği “Okul Öncesi Dönem İngilizce Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Zorlukların YZ Teknolojileri ile Hafifletilmesine İlişkin Öğretmen Deneyimleri” başlıklı proje, desteklenmeye layık görülmüştür.
İngiliz Dili Eğitimi Bölümü lisans öğrencilerimiz Aslı Ağun (Yürütücü) ve Bahar Arıkan (Araştırmacı), okul öncesi dönemde İngilizce öğretimi sırasında karşılaşılan güçlüklerin yapay zeka teknolojileri yardımıyla nasıl hafifletilebileceğini inceleyerek, öğretmen deneyimlerine yenilikçi çözümler sunmayı amaçlamaktadır.
Sevgili öğrencilerimizi ve değerli akademisyenimizi TÜBİTAK 2209-A kapsamında yürüttükleri çalışmadan dolayı tebrik eder başarıların devamını dileriz.
TÜBİTAK 2209-A desteğiyle yürütülen ve Yürütücülüğünü Güneş Koç’un, danışmanlığını Dr. Gökhan Hınız’ın üstlendiği “Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrencilerinin Gerçek Etkileşim Yoksunluğunu YZ Kullanarak Gidermek: Türkiye ve Almanya Arasında Karşılaştırmalı Bir Çalışma” başlıklı proje, desteklenmeye layık görülmüştür.
İngiliz Dili Eğitimi Bölümü lisans öğrencilerimiz Güneş Koç (Yürütücü), İlayda Aydın (Araştırmacı) ve Narmin Karimli (Araştırmacı), yabancı dil olarak İngilizce öğrenen öğrencilerin gerçek etkileşim eksikliğini yapay zeka teknolojileri kullanarak gidermeye yönelik yenilikçi çözümler üretmeyi ve Türkiye ile Almanya arasında karşılaştırmalı bir çalışma yapmayı amaçlamaktadır.
Bu değerli çalışmadan dolayı sevgili öğrencilerimizi ve değerli akademisyenimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.